• Bonushood - Bahis Forum - İLETİŞİM
    SKYPE : live:bonushood_1 MAİL : bonushood@hotmail.com
    Sadece lisanslı ya da referansı bulunan büroları sponsor olarak kabul edebiliyoruz.

Arama sonuçlarınız

  1. over34

    Mobilbahis 26k Öder mi?

    Her türlü öder. Bets10 grubu incelemeyi sever fakat sonunda her türlü ödeler. Benden sana tavsiye paranı eritme..
  2. over34

    Kazandı Sweet Bonanza

    Tebrikler jeton değeri 1 tl mi ?
  3. over34

    Bu kupon bozulur mu

    Ne yuh kardeş anlamadım ?
  4. over34

    Bu kupon bozulur mu

    Tebrikler kardeş bende 2.yarıda dk 54 gibi aldım 2.5 üst
  5. over34

    Betmarino tc son hanesi kadar pragmatic free spinn!!

    Max çekım sınırı nedir dostlar
  6. over34

    Betmarino tc son hanesi kadar pragmatic free spinn!!

    Beyleren iyi oyun hangsi ?
  7. over34

    Promosyon Rotabet

    Rotabet de 5 senedir oynuyorum. Vip diye birşey yok kardeş..
  8. over34

    Duyuru ONWİN YILBAŞI ÖZEL BONUSU

    guzel bırsey eklıcekse bağlanalım boşuna uğraşmayalım
  9. over34

    Promosyon Rotabet

    Kar zararw bakılıyor mu acaba ben kardayım rotabetde ?
  10. over34

    Robin Hood Bonushood'dan 10.000 TL Ödüllü Dev Oran Yarışması...

    Büro 1xbet ID : 6825365 @Robin Hood alayım ödülümü :)
  11. over34

    RULETTE 6.250 TL

    Ver bana çevireyim. Çekersem senide görürüm ?
  12. over34

    Genç kardeşlerime birkaç tavsiye

    Onun yeri burası değil kardeş. Bahis aleminde bu tür konularda beklentin yüksek olmasın. Herkesin sorunu var benimde var. Herkes konu açarsa ne olacak düşündün mü ?
  13. over34

    Robin Hood Gelirse 2,000 TL Dağıtım Var...

    Birazda futbol pick versen..
  14. over34

    En saglam site

    1xbet Rotabet Vbet Bunlarda sorun yaşaman %1 falandır..
  15. over34

    Muhabbet First Class ⚡

    Benden eski manitaya gelsin..
  16. over34

    Etkinlik FENOMENBET'TEN ALTIN TAHMİN!

    Buradan yazayım Chelsea 2-2 M.city
  17. over34

    ALLAH korudu.

    Geçmiş olsun
  18. over34

    Rolling Gelirse 6,000 TL Dağıtım Var...

    Kontra yı izledin mi Çeliker yeni bölümü
  19. over34

    Rolling Gelirse 6,000 TL Dağıtım Var...

    Bol şanslar @Robin Hood
  20. over34

    4200 tl nasil hakkim yendi 3 ay sonra neler oldu.

    hangı site burası kardeş
  21. over34

    Jeton kimlik dogrulama yapamiyorum

    Mail ile evraklarını gönderirsen en kısa sürede onaylıyorlar.
  22. over34

    Muhabbet First Class ⚡

    Kart oyna bide öyle dene..
  23. over34

    Rolling Gelirse 5,000 TL Dağıtım Var....

    @Robin Hood miktarı kapattın bari olası kazancıda kapat 20 misli :)
  24. over34

    Muhabbet First Class ⚡

    seninde biletin olabilir :) yarın ola hayrola :)
  25. over34

    Muhabbet First Class ⚡

    iyi düşün iyi olsun. Bak şuan sıfırım mesela ama yinede pozitifim. Onwin büyük ikramiye ilk 3 den bir tanesi sana çıkar ıns reis kardeş..
  26. over34

    Muhabbet First Class ⚡

    kardeş herkes zor zamanlar geçiriyor bende geçirdim. Hayat herşeye rağmen yaşamaya değer..
  27. over34

    Muhabbet First Class ⚡

    Al başla hepsını izle mesela :)
  28. over34

    Robin Hood Bonushood'dan 50.000 TL Ödüllü Tahmin Etkinliği

    Teşekkürler de 15 soru çok..10 soru iyidir :)
  29. over34

    Kazandı Teşekkür vbet

    Tebrikler Vbet sağlamdır. Arsenal, Monaco sponsoru sonuçta. Bu arada futbol bahis limitlerin ne durumda çekimlerden sonra ?
  30. over34

    Robin Hood Bonushood'dan ''80,000 TL'' Ödüllü Tahmin Etkinliği

    Tamam ama o zamanda diğer üyelerin 2 yarışma hakkı olmuş oluyor. Sivas'a hayır diyenlerin 1 hakkı oluyor. Bence kurallar başta neyse o dur Hızır hocam..
  31. over34

    Robin Hood Bonushood'dan ''80,000 TL'' Ödüllü Tahmin Etkinliği

    Hocam ben elenmedim hayır demiştim. Bize haksızlık değil mi ?
  32. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Anladım peki kardeş.
  33. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Nick verir misin. Bütün forumlarda üyeliğim var.
  34. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Ahmet'cim işte bu tür insanlara çok kapalıyım. Sen istemeyeceksin insanlar verecek sana..
  35. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Terbiyesizlik yapma. 1.30 tl den değil. Herkese acistasyon yapıp butun herkese aynı tür cümleyi kuruyor. Seni çok şımartmışlar burada. Başka forumda olsan bu tür hareketlerinde barınamazsın. Benimle polemiğe girme sakın bu uslubunla. Ben kimseye ıftira atmam @Hızır Çakırbeyli'ye sorabılırsın...
  36. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Dostum. Bu cavatı pek tanımam etmem senide tanımam. Eğer söylediklerin doğruysa ispatlamaya hazır mısın. Ispatlarsan tamamdır. Yok eğer ıspatlayamıyorsan iftira olur.
  37. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Ya ben eli çok açık bir insanım fakat dolandırılğımdan beri kafamdan atamıyorum. Neyse ben bunu artık çözdüm yazdım buna dedım kı yolla lan butun yolladıgım parayı. Bana ne ne yollıcam sen mı gonderdın senın arkadaşların gönderdi diyor...
  38. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Belki haklısın reis kardeş. Fakat bende öğrencıyken dolmuş param olmadı veya yedım harcadım falan. Kendimi bir an koydum onun yerıne. Bir anlık merhamet..
  39. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Sağol bana son günde diyor ki Axbet'de Call Center olarak işe başladım. Bir yerde eğer paran kaldıysa söyle alayım diyor :D
  40. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Bakiye atan sensin abisi. Bakiye atıyorsun param varmış bak 6 bin tl atarsın..
  41. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Belki gerçektir doğrudur diye. Kendi whatsap arkadaş grubumdan buna para yağdırdım Normal çevremden yani. İşi gücü olan insanlar. Sonra öğrendim ki @Tolqa1905'e de 3 gün sonra aynısını yapmış. Sonra öğrendim @Hızır Çakırbeyli ye de aynısını yapmış Daha belki kaç kişiye yapmış. Ondan sonra...
  42. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Nerden biliyordunuz ? daha önce bir sabıkası var mıydı ?
  43. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Aynen.. Ama yeri değil...
  44. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Ne yani siz biliyor muydunuz ?
  45. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Hayır yani şimdi bir bakiye atarım ona ağzı açık kalır. Konu ile ne alakası var ki..
  46. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Yaz kimse bilelim bizde. beni mesela fakfakir dolandırdı lahmacun yıcem yemek yıcem karnım aç diye yazdı erzak parası yolladım ona. Meğersem benden başka kaç kişiyi dolandırmış ş.erefsiz. Adminlere söyledim banladılar.
  47. over34

    Muhabbet Bu illet beni bitirdi

    Hava mı atıyorsun kardeş bakiyenle ?
  48. over34

    Robin Hood Bonushood'dan 50 Kişiye Özel Yılbaşı Hediyesi !

    Bonkorlüğü severim oyumu sarı Huda veriyorum !
  49. over34

    Robin Hood Bonushood'dan ''100,000 TL'' Ödüllü Tahmin Etkinliği

    Peki çoklu katılımı falan engellemek için bir aksiyon almayı düşünüyor musunuz ?
  50. over34

    Robin Hood Bonushood'dan ''100,000 TL'' Ödüllü Tahmin Etkinliği

    @Hızır Çakırbeyli Hocam günde kaç soru olacak ? 15 gün boyunca 1 soru sanırım.
  51. over34

    Etkinlik Serice beğen tebrik et geç

    Şansın daim olsun.
  52. over34

    Etkinlik BİLENMİŞ TESTERELER SERBEST ETKİNLİK KÖŞESİ

    Güle güle harca kardeşim rica ederim..
  53. over34

    Etkinlik TİPOBET’TEN MUHTEŞEM YILBAŞI HEDİYELERİ!

    şartlar nedir katılım ıcın ?
  54. over34

    800 tl yatıracağım site

    Bonus alma Vbet rota 1xbet yatır
  55. over34

    ⭐️ BabaKİNG Rolling’S ⭐️

    Kendisi yazıyor ben yazmadım hiç kanıtlar dm de. Hakaret ediyor bana sürekli ben buna rağmen efendi gibi insan gibi konuşuyor ama hala hakaret edıyor. İyi akşamlar diyorum konuyu kapatıyorum hala site adamısın diyor ben çözemedim bunu @Hızır Çakırbeyli
  56. over34

    Kupon gelirse büyük etkinlik

    Merhaba bol şans öncelikle 3 tane yüksek oranlı maçlı olan kuponu nasıl yanlışlıkla oynadın merak ettim
  57. over34

    Etkinlik 25.000TL Nakit Ödüllü Ödev! Vbet Türkiye

    Vbet 1xbet ve rotabet ile en güvendiğim ilk 3 site arasındadır sorun olmaz nedir 5k vbet için .
  58. over34

    Etkinlik 25.000TL Nakit Ödüllü Ödev! Vbet Türkiye

    Beni niye etiketliyon :D
  59. over34

    Robin Hood Bonushood Yılbaşı Özel Çekilişiyle Üyelerine 7,500 TL Dağıtıyor...

    Doldurduk yorumladık. Herkese iyi seneler şimdiden..
  60. over34

    Anket En İyi Bahis Alt Yapısı Hangisi ? Bonushood 2020'nin En'leri...

    En iyi Altyapı cascade'dir. Asla ama asla donma kasma, altyapı güncelleme falan birşey olmaz..
  61. over34

    Anket En Çok Bonus Dağıtan Büro Hangisi ? Bonushood 2020'nin En'leri...

    Bets10 tartışmasız. Senede 3-4 defa %100 1000 tl-2000 tl arası yatırımları olsun, özel oran promosyonu olsun. freespin olsun. Saymakla bitmez Bu konuda zirvede Bets10 diğerleri figürandır..
  62. over34

    Anket En Hızlı Çekim Gönderen Büro Hangisi ? Bonushood 2020'nin En'leri...

    1xbet cüzdan ile 2-3 dakıka max 15 dakikada sonuçlanıyor. bets10 grubuda ecopayz ve jetona anlık olarak gönderiyorlar.
  63. over34

    Anket En Güvenilir Bahis Sitesi Hangisi ? Bonushood 2020'nin En'leri...

    En güvenilir büro 1xbet ve Bets10 grubudur tartışmaya açık değildir zaten.
  64. over34

    1600 TL yatırıma en güzel bonus öneriniz var mı casino - canlı casino

    Burası yeri mi bahis forumu burası arkadaşım
  65. over34

    Robin Hood Kara Gün Dostu "Robin Hood" Sizlerle...

    Hocam ben arkadaşa dedim ki, bir yerden yani dışarıdan Real hayattan ödeme bekliyorum gelince şans parası atıp paylaşacağım sizinle. Diğer king arkadaş sağol düşünmen yeter dedi. Hiç rahatsız etmedi. Benimde ödeme almam gecikti gönderim yapamadım şuana kadar. Buda gelmiş bana Özel mesajla...
  66. over34

    Robin Hood Kara Gün Dostu "Robin Hood" Sizlerle...

    Yahu bende o yüzden sen ve diğer arkadaş emek verdiğiniz için gönlüm razı olmadı sizinle paylaşayım müsait zamanda dedim daha ne istiyorsun ?
  67. over34

    Robin Hood Kara Gün Dostu "Robin Hood" Sizlerle...

    Hayatımda senin kadar boş konuşan saçma komplo teorileri üreten bir adam görmedim. Oltaya bir laf arıyorsan delik koyacaksın. Bana en ufak birşey söyle site adamı olduğuma dair ?
  68. over34

    Robin Hood Kara Gün Dostu "Robin Hood" Sizlerle...

    Bilader raporların seni. Madem site adamıyım neden para beklentin var site adamından ? Raporladım geçtim.
  69. over34

    Robin Hood Kara Gün Dostu "Robin Hood" Sizlerle...

    Nilbahisin adamıymışım ben yazıklar olsun sana Allah'a havale ediyorum seni. Dünya kadar yatırımın var zararım var nilbahisde site adamı oldum şimdide. Yazıklar olsun insanı karalamak bu kadar kolay demek ki. Razziel kim tanımam etmem lanet olsun sana başka birşey demiyorum.
Üst