NTVSPORBET VE BONDBAHİS BİTMİŞ HERKESE ÇÖKÜYORLAR DEVLET PAPARALARINI ELE GECİRMİŞ

lol

Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
427
Tepkime puanı
589
Puanları
6,202
Konum
ankara
DEVLET NTVSPORBET VE BOND BAHİSİN PAPARA SAHİPLERİNİ TAKİBE ALMIŞ YATIRIM YAPANA CEZA KESİYORLAR DİKKAT EDİN. YATIRIM VAR ÇEKİM YOK İKİ SİTEDE TEKER TEKER MİLLETE ÇÖKÜYORLAR. Tek tuk attıkları oluyor sıra size de gelir şikayetvara girin.
 

scknsmkk

★★Üst Teğmen★★
Bonushood Fedaisi
Katılım
26 Mar 2019
Mesajlar
2,499
Tepkime puanı
3,566
Puanları
6,402
Herkes herşeyi biliyo
 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Üstbumaç

Er
Bonushood Fedaisi
Katılım
19 May 2020
Mesajlar
27
Tepkime puanı
16
Puanları
3,001
Konum
İstanbul
Ntvsporbet patlarsa bütün betcolar patlar. Artık çoğu papara işlemleri netpapara ve maksiparadan yapılıyor. Bu iki yöntem de çoğu sitelerde var. Şutbet Betasus Grandbetting bahis yap vs. Biraz destekli salla. Ne takibi
 

lol

Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
427
Tepkime puanı
589
Puanları
6,202
Konum
ankara
Zaten dolandırıcı oldukları başından belliydi NTVSPOR son günlerde herkese aynı maçı 2 defa oynayamazsınız yok kazanç sağlamaya yönelik bahis alamazsınız kaybetmeye yönelik almalısınız diye türlü türlü bahaneler üretiyordu. Şimdi savcılık da ceza kesmeye başladı inş ordan da bize de gelemz en azından
 

reyx1212

★★★Yüzbaşı★★★
Bonushood Fedaisi
Katılım
4 Ağu 2019
Mesajlar
3,498
Tepkime puanı
5,076
Puanları
6,402
Konum
Hatay iskenderun
Zaten dolandırıcı oldukları başından belliydi NTVSPOR son günlerde herkese aynı maçı 2 defa oynayamazsınız yok kazanç sağlamaya yönelik bahis alamazsınız kaybetmeye yönelik almalısınız diye türlü türlü bahaneler üretiyordu. Şimdi savcılık da ceza kesmeye başladı inş ordan da bize de gelemz en azından
Dostum arkadasin ne zaman yatirim yapti?
 

lol

Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
427
Tepkime puanı
589
Puanları
6,202
Konum
ankara
Ntvsporbet patlarsa bütün betcolar patlar. Artık çoğu papara işlemleri netpapara ve maksiparadan yapılıyor. Bu iki yöntem de çoğu sitelerde var. Şutbet Betasus Grandbetting bahis yap vs. Biraz destekli salla. Ne takibi
NYVSPOR PATLARSA MI ? SON GÜNLERDE ÇEKİM YAPAN KALMADI SADECE KAYBEDENLERİ TUTUYORLAR ARTIK SİTEDE BİZ DE DARBE YEMİŞTİK AMA CEZA OLAYI DAHA YENİ GELD
 

Ekli dosyalar

lol

Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
17 May 2019
Mesajlar
427
Tepkime puanı
589
Puanları
6,202
Konum
ankara
BİZ ÖNCEDEN DARBE YENMİŞTİK ONU ZATEN BURADA PAYLAŞMIŞTIK KESİN KAZANÇA YÖNELİK BAHİSLER ALAMAZMIŞISZ KAYBETMEYE YÖNELİK ALMALIYMIŞIZ. HERKESE BÖYLE DİYORLARDI. BİRİ PAPARA HESAPLARINI ALIP SAVCILIĞA ŞİKAYET ETMİŞ. ARKADAŞ YENİ BUGUN CEZA ALDI SİZ YATIRMAYA DEVAM EDİN
 

Ekli dosyalar

  • 93.6 KB Görüntüleme: 21
  • 283.3 KB Görüntüleme: 20

bahisçiii

Bahis Ustası
Bonushood Fedaisi
Katılım
2 Nis 2020
Mesajlar
5,524
Tepkime puanı
5,901
Puanları
6,402
Konum
istanbul
ceza olayi nerden çıktı nasil bagliyon
maksipara ile yatirip maksipara ile çekiyoz bi sorun olacagini sanmıyorum
ödeme kişiye göre yapiyor ntv
devamli müşterisine
 

qwexyl123

Onbaşı
Bonushood Fedaisi
Katılım
24 Mar 2019
Mesajlar
124
Tepkime puanı
43
Puanları
3,651
Bondbahis canlı desteğine sordum sitemizi karalamaktan başka bişey degil diyor
 

Amigoyasin755

Üst Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
15 May 2020
Mesajlar
1,125
Tepkime puanı
656
Puanları
6,402
Konum
Istanbul
Ben entebeti patlatmistim emniyet mudurlugune cimere hergun sikayet ettim 😀😀😀😀😀😀 googledaki bazi haber sayfalarina bile dusmustu beter olsunlar 😀😀😀
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:0) Üyeleri Gör
Üst