Kazandı Bibubette kupon yapmıştım kazandi

Oktaycaylak1

Onbaşı
Bonushood Fedaisi
Katılım
19 Ara 2019
Mesajlar
129
Tepkime puanı
30
Puanları
3,651
Konum
Tokat erbaa
Bibubette kupon yaptım. Houston 244 alt
Utah 220 üst ve Benfica kgv hepsi gelmiş bakiyede 100 tl olmuş kimlik atayım mi napayım
 

Umitcn444

⚔️★★Yarbay★★⚔️
Bonushood Fedaisi
Katılım
13 Mar 2019
Mesajlar
6,580
Tepkime puanı
2,792
Puanları
6,402

Civan3

🇹🇷★Tuğgeneral★🇹🇷
Bonushood Fedaisi
Katılım
31 May 2019
Mesajlar
13,185
Tepkime puanı
12,504
Puanları
6,402
Konum
Elazığ
Ben siteye pek guvenmedim bibu Bubi buda patlarsa şaşırmam altyapı pronet yeni site ama çakma gibi geldi kimlik falan acele etmeyin bence bekleyin biraz sonuçta ödeme yapmaz hemen aciklamadan belli bide kimliyinizin yazması falan komik geldi :)
 

Ekli dosyalar

Lordraxor

Rolling Hood
Rolling Hood
Katılım
7 Ağu 2019
Mesajlar
17,019
Tepkime puanı
21,943
Puanları
6,402
Konum
Uyio
Bibubette kupon yaptım. Houston 244 alt
Utah 220 üst ve Benfica kgv hepsi gelmiş bakiyede 100 tl olmuş kimlik atayım mi napayım
Tam 100 olduysa 1 kupon daha yapman gerekiyormuş saçmalık ama öyle demişler 25 ı siliyorlarmiş kalan bakiyeyi 100 yapmana da tekli bahisle izin vermiyorlarmis yine 3 lu kombin
 

hakanx95

Ast Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
3 Mar 2019
Mesajlar
752
Tepkime puanı
193
Puanları
4,401
Tam 100 olduysa 1 kupon daha yapman gerekiyormuş saçmalık ama öyle demişler 25 ı siliyorlarmiş kalan bakiyeyi 100 yapmana da tekli bahisle izin vermiyorlarmis yine 3 lu kombin
bakiye 100 olduysa otomatik 25 siliniyor zaten freebet olduğu için normalde 125 kazanmıştır 100 olmuştur
 

stronger251

Uzman Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
644
Tepkime puanı
350
Puanları
4,701
Yani dyolar ki siz kimliğinizi atın hemde arkalı önlü. Biz 36 saat içinde bakalım sizin üzerinize bı dolandırıcılık yapabilirsek yapalım yapamazsak zaten garibansindir 100 TL bizden size hediye o verirlerse tabi. Birde tutar havale ile çekim derler 9.500'ude armağan ederler boşa dalavere.
 

Kunukcu28

🇹🇷★★Tümgeneral★★🇹🇷
Bonushood Fedaisi
Katılım
16 Nis 2019
Mesajlar
21,173
Tepkime puanı
24,165
Puanları
6,402
Konum
Istanbul
Yani dyolar ki siz kimliğinizi atın hemde arkalı önlü. Biz 36 saat içinde bakalım sizin üzerinize bı dolandırıcılık yapabilirsek yapalım yapamazsak zaten garibansindir 100 TL bizden size hediye o verirlerse tabi. Birde tutar havale ile çekim derler 9.500'ude armağan ederler boşa dalavere.
[/QUOTsabahin ilk bombası :)
 

stronger251

Uzman Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
644
Tepkime puanı
350
Puanları
4,701
Haksiz miyim kardeşim kimliğin arkasını ne yapacan demi TC mi gör adımı soy adımı gör yeter onaylayacaksan öyle onayla. 36 saat bide.
 

stronger251

Uzman Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
14 Mar 2019
Mesajlar
644
Tepkime puanı
350
Puanları
4,701
Hayatımız günümüz burası oldu bulduğumuzu siteye atiyoz hayatımızı bitirdi.
 

arkat14

Üst Çavuş
Bonushood Fedaisi
Katılım
6 May 2019
Mesajlar
1,156
Tepkime puanı
262
Puanları
4,901
Konum
Ankara
119 veriyordu tuttu 94 e düştü şimdi tek maç yapsam olurmuki
 
Konuyu Görüntüleyen Kullanıcılar(Toplam:0) Üyeleri Gör
Üst